ارسال ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نشریات دانشجویی پیام نور

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور لرستان از ارسال ۳۰۰ عنوان نشریه و اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، یزدان سهرابی در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام زمان ارسال نشریات دانشجویی به ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور بیان کرد: در مجموع ۳۰۰ عنوان نشریه به دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور که از ۲۵ تا ۲۷ آبان در دانشگاه پیام‎نور لرستان برگزار می‌شود، ارسال شده است.

وی ادامه داد: آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در سه بخش نشریات بر‌تر، آثار بر‌تر و بخش ویژه مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

این مسئول اضافه کرد: ۸۷ اثر فرهنگی و اجتماعی، ۳۲ عنوان نشریه علوم انسانی، ۵۲ عنوان نشریه فنی و مهندسی، ۱۸۹ مورد مصاحبه، ۷۴ مورد گزارش، ۱۲۸ اثر در زمینه طراحی و صفحه آرایی و در ‌نهایت در بخش ویژه ۲۱ اثر با موضوع شعار سال و ۲۸ اثر با موضوع ایثار و شهادت به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مسئول اجرایی ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: در ‌نهایت پس از انجام داوری‌ها توسط داوران برجسته حوزه مطبوعات و رسانه ۲۰ اثر و نشریه به عنوان آثار و نشریات بر‌تر معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های پیام نور استان مرکزی، فارس، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین آثار و نشریات را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

سهرابی یادآور شد: همزمان با برگزاری این جشنواره علاوه بر برگزاری دو کارگاه تخصصی با موضوع فنون روزنامه‎نگاری نشریات پیشرفته، نمایشگاهی از نشریات دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در خرم آباد برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: برگزاری گردهمایی مدیران فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با حضور معاون فرهنگی این دانشگاه از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با برگزاری ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در دانشگاه پیام نور لرستان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان در پایان از حمایت‌های معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور و مساعدت‌های رئیس و معاون دانشگاه پیام نور لرستان در راستای برگزاری هر چه مطلوب‌تر ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور تقدیر کرد.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید