امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت ارشد از 12 مهر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 از روز یکشنبه 12 مهرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا گفت: اطلاعیه سازمان سنجش حاوی کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌ محل‌های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز دوشنبه ششم مهرماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره‌های مذکور ثبت نام نموده‌اند و در جلسه آزمون حاضر بودند اعم از اینکه در ردیف مجازین به انتخاب رشته قرار گرفته یا نگرفته‌اند می‌توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه مذکور در صورت واجد شرایط بودن حداکثر 20 کد رشته محل را از میان کد رشته محل‌های تحصیلی کد رشته امتحانی و یا کد رشته‌های امتحانی مربوط انتخاب کنند و از روز یکشنبه 12 مهرماه لغایت پنج شنبه 16 مهرماه به سایت سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در ادامه تاکید کرد: داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی (بجز پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه) قرار گرفته‌اند در صورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کد رشته‌ محلهای انتخابی، قبولی قبلی آنها لغو می‌شود.

توکلی افزود: آن دسته از داوطلبانی که در یکی از کد رشته محل‌های دارای شرایط خاص یا بورسیه پذیرفته شده باشند در این مرحله حق انتخاب رشته نخواهند داشت.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید