برگزاری اولین نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های‌نوین در صنعت گاز

رئیس مرکز فن‌بازار ملی ایران از برگزاری نخستین نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های نوین داخلی در صنعت گاز خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ اکبر قنبرپور با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، نخستین نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در صنعت گاز توسط پارک فناوری پردیس و با همکاری شرکت ملی گاز ایران در روزهای هفتم و هشتم مهرماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد در چهار محور اصلی شامل «سیستم‌های کنترل و ابزار دقیق»، «تجهیزات دوار»، «مبدل‌های خاص» و «مواد شیمیایی مرتبط با صنعت گاز» برگزار می‌شود.

رئیس مرکز فن‌بازار ملی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس فراخوان انجام شده، بیش از 30 شرکت فناور فعال در حوزه‌های مورد اشاره از استان تهران پس از انجام ارزیابی، انتخاب شده و برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند. این برنامه در دو بخش نمایشگاه دستاوردهای فناوری و نیز برگزاری جلسات تخصصی رو دررو بین شرکت‌های فناور و بازدیدکنندگان اجرا می‌شود.

قنبرپور در گفتگو با ایسنا تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه، ایجاد فرصتی برای معرفی محصولات و دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و فناوری محور داخلی در حوزه‌های مرتبط با صنعت گاز به جمعی از مسئولین، متخصصین، مدیران و تصمیم‌سازان صنعت گاز از پالایشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف از جمله شرکت ملی گاز ایران، شرکت انتقال گاز ایران، مجتمع گاز پارس جنوبی، شرکت پالایش گاز فجر جم، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، شرکت پالایش گاز ایلام و … است.

بر اساس این گزارش، مرکز فن‌بازار ملی ایران تسهیلاتی را برای عقد قراردادهای خرید محصولات و بکارگیری فناوری‌ها در نظر گرفته است که حسب موارد موفق، قابل اعطا خواهد بود.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید