کارگاه آشنایی با نحوه تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلول‌های بنیادی

کارگاه آشنایی با نحوه تأسیس و پیشبرد شرکت‌های دانش بنیان در حیطه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی توسط ستاد فناوری سلول‌های بنیادی و با همکاری مرکز آموزشی تحقیقاتی درمانی قلب و عروق شهید رجایی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ مهین نیکوگفتار، مدیر توسعه تجاری‌سازی و بازار ستاد فناوری سلول‌های بنیادی درباره برگزاری این کارگاه اظهار کرد: با توجه به مطرح شدن تقاضاهای بسیاری از سوی دانشکده‌های علوم پزشکی کشور و مراکز تحقیقاتی فعال در حوزه سلول‌های بنیادی و در راستای فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان، این ستاد اقدام به برگزاری کارگاه آشنایی با نحوه تأسیس و پیشبرد شرکت‌های دانش بنیان در حیطه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی کرد.

وی با اشاره به این موضوع که یکی از رسالت‌های اصلی مدیریت توسعه تجاری سازی و بازار ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان است، گفت: با توجه به اینکه در سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی نیز به موضوع توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان بسیار تاکید شده، ستاد تصمیم به برگزاری این کارگاه کرد.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت این کارگاه تا 35 نفر، از متقاضیان و علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه آموزشی دعوت می‌شود تا هر چه سریعتر برای ثبت نام اقدام کنند؛ زیرا اولویت ثبت نامی مدنظر خواهد بود.

نیکوگفتار درباره زمان برگزاری این کارگاه و مهلت زمان ثبت نام آن گفت: متقاضیان حضور در این کارگاه تا 9 مهرماه امسال برای ثبت نام فرصت دارند و با پیشنهادات ارائه شده کارگاه 16 مهرماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت stemcell.isti.ir برای حضور در کارگاه آشنایی با نحوه تأسیس و پیشبرد شرکت‌های دانش بنیان در حیطه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی ثبت نام کنند.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید