فراخوان مقاله جشنواره آسیایی ادبیات کودکان سنگاپور

شورای کتاب سنگاپور برای جشنواره آسیایی ادبیات کودکان 2016 فراخوان داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ سنگاپور بنا دارد در سال 2016 با ایجاد کنفرانسی، نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک را گرد هم آورد تا با یکدیگر و متخصصان صنعت چاپ و نشر، یک شبکه ارتباطی ایجاد کنند و ادبیات کودکان در آسیا و سراسر جهان را جشن بگیرند.

برای انتخاب مقالات گروهی از متخصصین در زمینه آموزش و پرورش دعوت شده اند تا در این برنامه به کمیته انتخاب بپیوندند. این کمیته وظیفه انتخاب مقالات را بر اساس موضوع و محتوای مورد نیاز این جشنواره بر عهده دارد. افرادی که در کنفرانس پذیرفته می شوند ، یک مجوز کامل جشنواره را (که شامل ورود به کنفرانس معلمان، انجمن والدین، کنفرانس نویسندگان و تصویرگران و نشست رسانه ای است، که البته شامل بلیط ورودی به کلاس های تخصصی هم می شود) دریافت خواهند کرد.

بنا بر اعلام، مخارج و اقامت در هتل بر عهده این کنفرانس نیست و شرکت کنندگان خود باید این مخارج را تامین کنند.

این کنفرانس با حضور نویسندگان، تصویرگران، ناشران، کتابداران، آژانس های ادبی، توزیع کنندگان و فروشندگان، مترجمان، معلمان و دیگر متخصصان در حوزه کودک برگزار می شود.

موضوع های پیشنهادی:

• فانتزی (به عنوان مثال، اژدها و دنیای افسانه ها)

• داستان های علمی تخیلی

• بازآفرینی داستان های کلاسیک

• تنوع در کتاب ها

• کتاب های کودکان برای بزرگسالان

• آزادی بیان برای یک تصویرگر در هنگامی که با مرزهای تعیین شده توسط نویسنده و ناشر مواجه است

• کتاب های پاپ آپ و مقوایی

• آیا سردبیر در افزایش محبوبیت کتاب نقش کمی دارد؟

• استفاده از وب سایت های بین المللی برای فروش کتاب.

اگر علاقه‌مندان ایده های هیجان انگیز دیگری دارند می‌توانند در بخش اطلاعات اعلام کنند.

50 Geylang East Avenue 1 Singapore 389777 Tel: (65) 6848 8290 Fax: (65) 6742 9466 E: afcc@bookcouncil.sg W: www.afcc.com.sg

ملزومات

متقاضیان باید فرم اطلاعات را در آدرس http://afcc.com.sg/پر کرده و تا تاریخ اول اکتبر 2015(9 مهرماه 94) به نشانی alycia@bookcouncil.sg ارسال کنند.

اطلاعات بیشتر را در این آدرس می توانید بیابید. http://bookcouncil.sg/festivals/detail/asian-festival-of-childrens-content-afcc

فرم اطلاعات در مرحله گزینش استفاده می شود. این فرم باید همراه با تصویر سخنران مقاله باشد(عکس با وضوح بالا حداکثر 1 مگابایت).

دو ماه پیش از شروع مراسم ، از متقاضیان منتخب درخواست خواهد شد که یک پیش نویس از مقاله کامل خود را همراه با نقطه نظرات و پاورپوینت خود ارسال کنند. مقالات باید با فرمت های word،RTF, TXT, PDF باشند. زمان ارائه مقاله حداکثر یک ساعت و کلاس های تخصصی حداکثر سه ساعت است . سخنگو با این سازمان توافق می کند که سخنرانی اش برای تبلیغات و بازاریابی چاپ شده و یا به صورت آنلاین منتشر شود.

در ادامه این فراخوان امده است:

اگر بعد از ارسال مقاله حداکثر تا 5 روز کاری تایید دریافت را دریافت نکردید با ما تماس بگیرید.

اگر سوالی در مورد ارسال مقاله داشتید با آدرس ایمیل alycia@bookcouncil.sg تماس بگیرید.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید