آغاز داوری طرح ­های جشنواره جوان خوارزمی

 

دبیر بخش دانش ­­آموزی جشنواره جوان خوارزمی اعلام کرد مرحله داوری طرح­ های پذیرفته شده کشوری جشنواره با حضور طراحان از روز یک­شنبه در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی آغاز شده و تا روز چهارشنبه 18 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ ساعی دهقان خاطرنشان کرد: امسال در بخش دانش ­آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی هفت هزار و 378 طرح به دبیرخانه جشنواره واصل شد که از این تعداد هزار و 36 طرح در مرحله ارزیابی کشوری بررسی شد که به این ترتیب 390 طرح به مرحله دفاع با حضور طراحان راه یافت.

وی افزود: طرح­ هایی که در این مرحله به تأیید داوران برسد جهت داوری نهایی به وزارت علوم ارسال خواهد شد.

دبیر بخش دانش ­آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی، ویژگی­ های خاص این دوره از جشنواره را ایجاد سامانه الکترونیکی مخصوص جشنواره که تمامی مراحل شرکت دانش ­آموزان از ثبت ­نام تا اعلام نتایج مراحل مختلف و اعلام برگزیدگان نهایی از طریق همین سامانه مدیریت می­ شود و همچنین بر پایی نمایشگاه طرح­های راه یافته به مرحله دفاع طراحان ذکر کرد.

گفتنی است در نخستین روز از مرحله داوری طرح­های پذیرفته شده در مرحله کشوری دکتر الهیاری، دبیر جشنواره جوان خوارزمی، دکتر عظمتی، رئیس و دکتر اولیایی، معاون پژوهشی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به اتفاق ساعی دهقان، دبیر بخش دانش ­آموزی جشنواره جوان خوارزمی از روند داوری طرح­ های برگزیده در گروه­های مختلف و همچنین نمایشگاه بر پا شده از این طرح‌­ها بازدید کردند.

هر ساله پس از انجام مرحله نهایی داوری در وزارت علوم مراسم تحلیل از برگزیدگان نهایی جشنواره و اهدای جوایز در هفته پژوهش برگزار می­ شود.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید