دانشگاه علامه طباطبائی تنها ناشر دانشگاهی ایران در نمایشگاه کتاب مسکو

 دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان تنها ناشر دانشگاهی ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو که از تاریخ 11 الی 15 شهریورماه جاری در محل مجموعه نمایشگاهی شهر مسکو در کشور روسیه برگزار می شود، حضور می‌یابد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛جشنواره کتاب مسکو یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های کتاب دنیا می‌باشد که کشور ایران امسال میهمان ویژه این رویداد بین‌المللی خواهد بود که دانشگاه علامه طباطبائی نیز به عنوان تنها ناشر دانشگاهی ایران در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

دکتر ماندانا تیشه یار مدیر دفتر همکاری‌های بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی درخصوص نحوه حضور ایران در این نمایشگاه گفت: جشنواره کتاب مسکو یکی از بزرگترین نمایشگاه های کتاب دنیا می‌باشد که هرسال یک کشور به عنوان مهمان ویژه معرفی می‌شود که امسال ایران مهمان ویژه‌ این نمایشگاه است.

وی با بیان این نکته که هر سال یک ناشر دانشگاهی از ایران به این نمایشگاه فرستاده می‌شود، افزود: دانشگاه علامه طباطبائی تنها ناشر دانشگاهی ایرانی حاضر در نمایشگاه مسکو خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، مدیر دفتر همکاری های بین الملل دانشگاه گفت: 35 جلد کتاب از استادان دانشگاه علامه طباطبائی که جدیداً منتشر شده برای ارائه آماده شده است که 34 جلد آن فارسی و یک جلد نیز لاتین است که توسط دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه تألیف شده ، ضمناً چکیده‌ای از هر کتاب به دو زبان روسی و انگلیسی ترجمه شده است که برای معرفی به مهمانان حاضر در نمایشگاه ارائه خواهد شد.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید