اولین کنفرانس بین‌المللی مجازی «مهندسی صنایع و سیستم‌ها»

اولین دوره کنفرانس بین‌المللی «مهندسی صنایع و سیستم­‌ها» (ICISE 2015)، در روزهای 25 و 26 شهریور ماه امسال به همت گروه مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی، تبادل ایده‌ها و برقراری ارتباطات موثر علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف مهندسی صنایع است.

«بهینه سازی»، «مدیریت و مهندسی کیفیت»، «مهندسی ساخت و تولید»، «برنامه‌ریزی تولید و مدیریت عملیات»، «مدیریت و کنترل پروژه»، «سیستم‌های اطلاعاتی، مدیریت دانش و داده کاوی»، «سیستم‌های ایمنی، نت و پایایی»، «اقتصاد مهندسی و مدیریت مالی»، «مهندسی فاکتورهای انسانی»، «مدیریت زنجیره تامین» و «هوش مصنوعی و سیستم‌های خبره» از جمله محورهای تخصصی این کنفرانس بین‌المللی محسوب می‌شوند.

از جمله محورهای کاربردی این کنفرانس علمی نیز می‌توان به «صنایع عمومی (نفت، فولاد، خودرو، کشاورزی و…)»، «خدمات عمومی (حمل و نقل، آموزش، مالی و…)»، «سیستم‌های سلامت»، «انرژی»،‌ «محیط زیست»، «صنایع دفاعی»، « مدیریت شهری»، «گردشگری» و «فناوری‌های نو» اشاره کرد.

این کنفرانس به صورت مجازی (E-Conference) برگزار می‌شود و این امکان را به علاقه‌مندان داخل و خارج کشور می‌دهد تا به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین وقت و هزینه در آن شرکت کنند.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید