دعوت از ۴۰۰ شرکت بخش خصوصی برای حضور در چهارمین کنفرانس ملی مصالح

 دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین گفت: اطلاعیه برگزاری این کنفرانس برای ۴۰۰ شرکت بخش خصوصی، تمامی دانشگاه‌های دولتی، ۱۰۰ واحد دانشگاه آزاد و دستگاه‌ها اجرایی و شرکت‌های دولتی مرتبط ارسال شده است.

 به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛محمد غلامی در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی کمیته برگزاری نمایشگاه در کنار این همایش ملی خبر داد و افزود: این نمایشگاه در ۱۰۰ غرفه با حضور فعالان بخش‌های مختلف برپا می‌شود.

 وی با بیان اینکه کارفرمایان، پیمانکاران و مهندسان کمتر با مصالح نوین آشنا هستند، اظهارکرد: ۵۰ درصد مصالح نوین از جمله گچ برگ و دیوار کناف قابلیت استفاده در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند ولی هم اکنون به دلیل نبود آشنایی لازم کمتر از پنج درصد از مصالح نوین در استان استفاده می‌کنند.

 دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین خاطرنشان کرد: استفاده از مصالح نوین از نظر اقتصادی و سرعت اجرا مفید است و این مهم نیازمند فرهنگ سازی و آشنایی با مزایای این مصالح است.

 غلامی تصریح کرد: تاکنون دستگاه‌های اجرایی مختلفی از جمله سازمان نظام مهندسی، سازمان صنعت، معدن و تجارات، شهرداری یاسوج، مسکن و شهرسازی، پدافند غیرعامل و استانداری برای برگزاری چهارمین همایش ملی مصالح و سازه‌های نوین در یاسوج با دانشگاه یاسوج همکاری داشتند.

 وی ادامه داد: کمیته اجرایی این کنفرانس شامل بخش‌های مختلفی است که هر یک وظایفی را تا زمان برگزاری این کنفرانس در آبان ماه بر عهده دارند.

 دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین بیان کرد: دانشجویان به عنوان رکن اصلی این کنفرانس در راه‌اندازی بخش‌های مختلف همکاری تنگاتنگی خواهند داشت.

 غلامی عنوان کرد: بخش طراحی سایت توسط دانشگاه در اختیار ما قرار داده شده و وب سایت را نیز بارگذاری کرده‌ایم.

 وی گفت: با دانشگاه‌های مختلف در خصوص برگزاری این کنفرانس ملی ارتباط برقرار کرده‌ایم که از مهم‌ترین آن‌ می‌توان به دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه گیلان، سمنان و دانشگاه دولتی اصفهان اشاره کرد.

 دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین افزود: بروشورها و پوستر همایش را از طریق ایمیل برای تمام دانشگاه‌های دولتی کشور و همچنین تعداد ۱۰۰ دانشگاه آزاد نمونه و ۵۰ دانشگاه غیرانتفاعی فرستاده‌ایم.

 غلامی با بیان این که از شرکت‌ها و بخش خصوصی فعال در این حوزه هم غافل نشده‌ایم، اضافه کرد: شرکت‌های فعال خصوصی و ممتاز کشور را برای حضور در نمایشگاه دعوت کرده‌ایم که برآورد ما حضور تعداد ۴۰۰مهمان در چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین است.

لازم به ذکر است که این کنفرانس تحت حمایت رسمی سیویلیکا می باشد.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید