آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات رباتیک آزاد شریف‌کاپ

چهارمین دوره مسابقات رباتیک آزاد شریف‌کاپ و دومین دوره جشنواره موبایل شریف، به همت کانون علمی فرهنگی رسانا در دانشکده مهندسی برق دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ ثبت‌نام چهارمین دوره مسابقات آزاد رباتیک دانشگاه صنعتی شریف، «شریف کاپ» از هفتم شهریور ماه آغاز شده و تا 20 شهریور ماه ادامه دارد.

این دوره از مسابقات شریف کاپ در 10 لیگ مجزا و در بخش‌های دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در لیگ‌های ربات‌های همکار، ربات مسیریاب، کنترل ترافیک، ربات کاوشگر، ربات آتش‌نشان، ربات‌های پرنده، رانندگی هوشمند و فوتبالیست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نزدیک‌تر شدن صنعت و دانشگاه با برگزاری لیگ‌های خاص مرتبط با نیازهای روز صنعت کشور، حرکت به سمت برگزاری لیگ‌های کاربردی‌تر و فاصله گرفتن از مسابقات عادی رباتیک، شکوفایی ایده‌های جدید و حرکت به سمت مسابقات خلاقانه رباتیک، ایجاد نشاط جمعی و افزایش روحیه رقابت در دانش آموزان و دانشجویان، افزایش روحیه کار گروهی، حضور شرکت‌ها و مراکز صنعتی فعال کشور در مسابقات، آشنایی دانشجویان با زمینه فعالیت آن‌ها و ایجاد محیطی برای جذب افراد فعال در این عرصه توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله اهداف برگزاری مسابقات رباتیک آزاد شریف «شریف کاپ» عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، دومین دوره جشنواره موبایل شریف نیز در دو بخش بازی‌های ایرانی و اپلیکیشن‌های غیر بازی ایرانی برای پلتفرم‌های android یا iOS داوری می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت sharifcup.sharif.ir مراجعه کرده و یا با پست الکترونیکی info@sharifcup.sharif.ir مکاتبه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید