نخستين کارگاه آموزشي شيمي نظري و محاسباتي

http://www.awepcc.com/FileUpload/News/News/Picture/14.jpgپژوهشکده شيمي فيزيک پژوهشگاه شيمي و مهندسي شيمي ايران، اولين کارگاه شيمي نظري و محاسباتي آناليز تابع موج را روزهاي 28 و 29 دي ماه سال جاري در محل اين پژوهشگاه برگزار مي‌كند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، دکتر زهرا جمشيدي، عضو هيات علمي پژوهشکده فيزيك پژوهشگاه شيمي و مهندسي ايران، ضمن تشريح اهداف اين کارگاه اظهار كرد: در دهه اخير، شيمي محاسباتي و نظري، نقش بسيار عمده و حياتي در حوزه هاي مختلف علوم و فناوري نانو بيوشيمي ، پزشکي ، داروسازي و طراحي کاتاليست‌هاي جديد ايفا كرده است که پرداختن به اين مهم يکي از اصلي ترين اهداف اين کارگاه آموزشي است.

وي افزود : همچنين حضور استادان و صاحب‌نظران اين حوزه از سراسر کشور محيطي را فراهم مي‌کند تا با دانشجويان دوره‌هاي تحصيلات تکميلي به بحث و تبادل نظر در خصوص دستاوردهاي علمي و ابزار موجود در حوزه شيمي محاسباتي پرداخته شود.

جمشيدي موضوعات مورد بحث در اين کارگاه را از جمله روشهاي مختلف آناليز و تابع موج برشمرد و افزود : در طول برگزاري سخنرانان منتخب از شش دانشگاه از جمله دانشگاه هاي شهيد بهشتي،تهران ، اصفهان، علوم پايه زنجان،دامغان و ياسوج با ارائه 8 سخنراني جامع در اين کارگاه آموزشي به سوالات دانشجويان دوره تحصيلات تکميلي پاسخ خواهند داد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید