فراخوان ثبت نام در یازدهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی نانو

یازدهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو، جهت ارائه آموزش های تبدیل ایده به محصول به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، در آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو با هدف ارائه آموزش‌های مورد نیاز به دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های نانو، با گرایش‌های مختلف، برای حضور در تجارت فناوری و رسیدن از ایده تا بازار برگزار می‌شود.

در این دوره‌ها، دانشجویان با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات کاربردی به منظور تجاری‌سازی هر چه بیشتر ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری و رسیدن به فواید کلان آن در سطح اجتماع، سوق داده می‌شوند.

یازدهمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو،  ۶ الی ۸ آبان ماه ۹۴ در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.

 ثبت‌نام در یازدهمین دوره از تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور‌ماه ۹۴ ادامه دارد. همچنین متقاضیان می‌توانند جهت شرکت در این دوره، با مراجعه به کارتابل خود در پایگاه اینترنتی ستاد نانو نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید