موفقیت علوم پزشکی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در جذب هیات علمی

 

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های استان گفت: مشارکت و همراهی لازمه توسعه علمی و فرهنگی استان است.

 به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ امین‌رضا کمالیان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های علمی و پژوهشی همراه و همگام با دانشگاه‌های استان در یک راستا گام برمی‌دارد.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تبیین درست جایگاه بهداشت و درمان را مرهون ‌زحمات‌ و تلاش حوزه علوم‌پزشکی برشمرد و عنوان کرد: تلاش‌های انجام شده در راستای توسعه رشته‌های علوم‌پزشکی و راه‌اندازی درمانگاه و دی‌کلینیک برای برطرف کردن مشکلات استان و پرورش نیروی متخصص بومی است.

این مسئول ضمن قدردانی از حمایت علوم‌پزشکی زاهدان از حوزه پزشکی دانشگاه آزاد واحد زاهدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تاکنون در جذب هیات علمی موفق بوده‌است.

 دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به شاخص‌های کیفیت بخشی در امور آموزشی و پژوهشی در استان، گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب استان، دانشگاه‌های استان باید در جهت ارتقاء شاخص ها همکاری و مشارکت داشته‌باشند، زیرا موفقیت بدون همیاری و همراهی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

 کمالیان محصول تلاش‌های دانشگاهی را ارتقاء خدمات علمی و سیستم آموزش عالی کشور دانست و با استقبال از پیشنهاد راه‌اندازی شورای هم‌اندیشی در دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در سال همدلی و همزبانی ایجاد چنین شوراهایی خود مصداق شعار سال است.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص شورای هم‌اندیشی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با حضور اعضاء هیات علمی سرآمد و ممتاز و ایجاد کمیته‌های تخصصی گفت: با توجه به ظرفیت‌های علمی که در اختیار دانشگاه است اعضاء هیات علمی به صورت تخصصی می‌توانند در همه‌ زمینه‌ها فعالیت کنند.

 محمودرضا میری افزود: در حال حاضر یکی از مسائل عمده در شهر زاهدان حاشیه‌نشینی است که مشکلات بهداشتی، درمانی و فرهنگی را به همراه دارد در این راستا دانشگاه باید با دید علمی به بررسی موضوع بپردازد.

 علی‌رضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با تأکید بر مشارکت و همکاری دانشگاه‌های استان نتیجه‌ این همراهی را تعالی استان در سطوح علمی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی برشمرد و گفت: ما به عنوان جامعه دانشگاهی استان در صدد آن هستیم تا زمینه‌ لازم را برای رشد علمی جوانان مهیا کنیم.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید