فراخوان مسابقه طراحی دو یادمان ملی در دانشگاه آزاد اسلامی

http://www.callforpapers.ir/معاونت عمران نحوه شرکت در مسابقه طراحی دیوار یادمان با نام – نوشته 220هزار شهید جنگ تحمیلی و دیوار یادمان با نام – نوشته مشاهیر علمی و فرهنگی ایران را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ معاونت عمران زمان ثبت نام برای شرکت در این مسابقه را 30 تیرماه و ارائه طرح ها را تا 15 شهریورماه سال جاری اعلام کرد. متقاضیان با مراجعه به سایت http://omran.iau.ir دانشگاه آزاد اسلامی می توانند فایل فرم ثبت نام و مدارک مسابقه را دریافت کنند.

براساس این گزارش، نحوه ارائه طرح های پیشنهادی بدین شرح است:

کلیه طرح ها و مدارک مربوطه باید حداکثر در سه شیت با ابعاد 100 در 70 سانتیمتر و به صورت لمینت شده ارائه شود.

ارائه شرح مایه، فکر و ایده کلی کانسپت هر طرح و توضیح درباره فرآیند طراحی پیش طرح ها و مراحل حداکثر در دو برگ A4 ضروری است.

ارائه نقشه فنی، جزئیات اجرایی، شیوه گرافیک نام – نوشته ها، جنس، مواد، مصالح و تکنولوژی مورداستفاده برای اجرای طرح با دقت در نظر گرفته شود و برآورد تقریبی و واقع بینانه ای از هزینه اجرای طرح حداکثر در دو برگ A4 شود.

 

ترسیم نام 220هزار شهید جنگ تحمیلی و مشاهیر علمی و فرهنگی به عنوان عنصر اصلی و غالب اثر ضروری است و در این مجموعه پیش بینی فضایی برای درج تاریخچه جنگ تحمیلی و فضایی برای معرفی این اثر پیش بینی شود.

عمق این اثر تا حداکثر یک متر فاصله از دیوار در محوطه و ارائه طرح محوطه سازی متناسب با موضوع برای این حریم باید در نظر گرفته شود و شیوه اجرا به صورت مدولار طراحی شود که تداوم طرح میسر باشد.

توجه و نمایش طرح در روز و شب با نورپردازی مناسب جهت بهره برداری مفید در شب.

با نظر طراحی در برخی از نقاط دیوار یا محوطه چهره تعدادی از شهدای نامدار جنگ تحمیلی به صورت نقش برجسته یا حجم کامل به عنوان تکمیل کننده طرح اصلی می تواند پیش بینی شود که در صورت انتخاب طرح نهایی، نحوه اجرای آن با طراح، جداگانه مذاکره خواهد شد.

حداکثر 10درصد مساحت و حریم کار برای قرار دادن نام حامیان مالی و مجریان تأثیرگذار در ساخت و ساز دیوار نام – نوشته یادمان در نظر گرفته شود.

طرح و نمای آن از زوایای مختلف، به صورت سه بعدی روح لوح فشرده ارائه شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید