آخرین تغییرات و ضوابط جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اعلام شد

http://www.callforpapers.ir/جدیدترین تغییرات و ضوابط بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از سوی هیات اجرایی این جشنواره اعلام شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر اصغر عبادی فر دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ضمن اعلام این خبر گفت: برگزیدگان این دوره از جشنواره همچون دوره‌های قبل در دو گروه اصلی برگزیدگان حقیقی شامل محققین، محققین جوان و دانشجو و صاحبان پژوهشهای برتر و نیز برگزیدگان حقوقی مرتبط با پژوهش شامل دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، نشریات علوم پزشکی، کمیته های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت افزود: محققین علوم پزشکی امسال در سه گروه علوم بالینی و سلامت، گروه علوم پایه پزشکی و گروه ابداعات و اختراعات و فناوری به رقابت خواهند پرداخت و شرط ثبت نام در این دوره برای محققین دارا بودن شاخص H ده و بالاتر و برای گروه محققین جوان و دانشجو H هفت و بالاتر می باشد و مبنای اصلی ارزیابی برحسب امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی افراد است.

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات وزارت بهداشت و دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره رازی افزود: در هر یک از گروه ها، پژوهشهای برتر شامل کار تحقیقاتی با ارزش و با شرایط اعلام شده در فراخوان می‌باشد و فارغ از امتیازات کارنامه پژوهشی مورد ارزیابی قرار می گیرد و مقالات برجسته معرفی خواهند شد.

دبیر بیست و یکمین جشنواره علوم پزشکی رازی افزود: امسال در راستای ارتقای کیفی جشنواره ملاک احراز رتبه برگزیدگان حقیقی براساس شاخص H و میزان امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی در نظر گرفته خواهد شد.

دکتر عبادی فر گفت: جوایز برگزیدگان امسال نسبت به سالهای قبل افزایش چشمگیری یافته است.

گفتنی است، متقاضیان می توانند کارنامه پژوهشی خود را براساس خروجی Endnote تا پانزدهم مهر ماه سالجاری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید