فراخوان طرح «فضاسازی قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی»

http://www.callforpapers.ir/مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در راستای فضاسازی دینی و معنوی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی برای اولین‌بار طرح «فضاسازی قرآنی» این مراکز را در قالب فراخوان طرح‌ها و آثار هنری و تصویری اعلام کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛بنابر اعلام مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوعات این طرح شامل: خدا‌شناسی؛ ارتباط و انس با خدا، سبک زندگی سلامت‌محور، اخلاق پزشکی؛ اخلاق علمی، الگوی مدیریت جهادی در نظام سلامت، طب اسلامی ایرانی، احادیث پزشکی، احکام پزشکی، پاسخ به شبهات و پرسش‌ها مبتنی بر قرآن و روایات، فلسفه احکام و تبلیغ رفتارهای دینی در محیط‌های آموزشی درمانی است.

علاقمندان به شرکت‌ در این طرح باید محصولات هنری و دینی خود را شامل: تصویر و عکس، طرح‌های گرافیکی، نقاشی، خط نوشته، کاریکاتور، ایده و سوژه در موضوعات ذکر شده به نشانی پست الکترونیکی d.quran@behdasht.gov.ir ارسال کنند.

به گزارش وب دا؛ مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با تاکید بر این که منبع اصلی و روح الهام‌بخش همه آثار باید آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت‌(ع) باشد، تاکید کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان مردادماه سال جاری است و آثار برگزیده از صاحبان اثر خریداری شده و در محل‌های مشخص شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی نصب خواهند شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید