راه‌اندازی سامانه «صدف» با هدف ایجاد همکاری‌ دانشگاهیان و شرکت‌های فناور

http://www.callforpapers.ir/پارک فناوری پردیس با هدف معرفی فرصتهای شغلی، انجام کارآموزی و پایان‌نامه دانشجویان اقدام به راه‌اندازی سامانه صنعت، دانشگاه و فناوری (صدف) کرد.

به‌ گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ این سامانه که هدف از ایجاد آن معرفی فرصت‌های شغلی، انجام کارآموزی و پایان‌نامه دانشجویان در شرکت‌های فناور عضو پارک فناوری پردیس به متخصصین و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های کشور و از طرفی جذب هدفمند منابع‌ انسانی مورد نیاز توسط شرکت‌های فناور عضو و همچنین ایجاد و تقویت همکاری میان شرکت‌های عضو با دانشگاه‌ها در جهت رفع نیازهای فرآیند‌های تولید محصول است، از اردیبهشت‌ ماه امسال در نشانی اینترنتی talent.techpark.ir در دسترس قرار گرفته است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و ثبت‌نام در آن، از آخرین موقعیت‌های شغلی موجود در شرکت‌های فناور مطلع شوند و یا تقاضای خود را برای انجام کارآموزی و پایان‌نامه در این سامانه ثبت کنند. شرکت‌های عضو نیز می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور، عناوین شغلی مورد نظر خود را برای جذب نیرو، کارآموزی و یا اولویت‌های پژوهشی در سامانه ثبت کنند و از بانک اطلاعات متقاضیان همکاری بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، این سامانه مرجع ارزیابی پارک فناوری پردیس برای شناسایی شرکت‌های برتر در زمینه همکاری صنعت و دانشگاه‌ محسوب می‌شود و حمایت‌ خاصی نیز توسط پارک بر اساس مستندات سامانه مذکور، به شرکتهای برتر ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 76250250 (داخلی 353)، دفتر امور پژوهش و فناوری پارک فناوری پردیس، تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید