اولین شماره نشریه «شاخص» انجمن علمی مدیریت مالی منتشر شد

http://www.callforpapers.ir/اولین شماره فصلنامه «شاخص» انجمن علمی مدیریت مالی دانشگاه علوم اقتصادی منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ نخستین شماره از فصلنامه «شاخص» در هفت بخش پولی و مالی، بانک و بیمه،‌ مسکن، فناوری و نرم افزار،‌بین الملل،‌صنعت و بورس منتشر شده است.

در بخش پولی و مالی این نشریه مطالبی با عناوین “هلدینگ راهی برای هم افزایی و ارزش آفرینی،”‌ “اوراق بهادار سازی”، “ادغام و تملیک، علل موفقیت و شکست”،‌”تامین مالی از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری مخاطره‌پذیر” و “ظهور ابعاد رفتاری در مباحث مالی و سرمایه گذاری” منتشر شده است.

بررسی کاهش نرخ سود بانکی،‌عوامل این تغییرات و تاثیرات‌آن، “دیدگاه صاحبنظران درباره مسکن سال 94، بیت کوین پول آینده،‌ نگاهی به روند صنعت فولاد و طرح جامع فولاد کشور و XBRL گامی مهم برای توسعه فعالیت‌های بین المللی از دیگر عناوین این شماره از نشریه شاخص است.

سرمقاله این نشریه با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای و توافقات آن،‌ سال 94 را برای اقتصاد ایران سال ویژه‌ای توصیف کرده است و در این راستا مطلبی با عنوان “چشم‌انداز بازار سرمایه در سایه توافقات لوزان”‌ منتشر شده است و در مصاحبه‌ای نظرات دکتر سید محمد هاشمی‌نژاد، مدیر توسعه فرهنگ و سرمایه‌گذاری بورس اوراق بهادار تهران را ارائه کرده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید