دعوت به همکاری در بنیاد سعدی

http://www.callforpapers.ir/بنیاد سعدی برای هشتاد و دومین دوره دانش افزایی زبان فارسی از بین افراد دارای مدرک تحصیلی «آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»، «زبان و ادبیات فارسی»، « آموزش زبان های خارجی» و «زبان­ شناسی» دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛  بنیاد سعدی، هشتاد و دومین دوره دانش افزایی زبان فارسی را از 13 مرداد تا 10 شهریور با حضور دانش پذیرانی از کشورهای مختلف جهان برگزار می کند و برای اجرای دقیق برنامه های علمی، آموزشی خود از بین فارغ التحصیلان دارای شرایط، برای «تدریس» و «سرپرست گروه دانش پذیران»، همکار می پذیرد.

متقاضیان «تدریس» در دوره دانش افزایی لازم است دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دوره دکتری به ترتیب اولویت در رشته های «آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»، «زبان و ادبیات فارسی»، « آموزش زبان های خارجی» و «زبان­ شناسی» باشند.

شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان برای همکاری با بنیاد سعدی به عنوان «سرپرست گروه دانش پذیران» نیز عبارت است از متاهل بودن، داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دوره دکتری به ترتیب اولویت در رشته های «آموزش زبان فاسی به غیر فارسی زبانان»، «زبان و ادبیات فارسی»، «آموزش زبان های خارجی»، «زبان­شناسی» و «ایرانگردی و جهانگردی».

ثبت نام دوره های «تدریس» و «سرپرست گروه دانش پذیران»، از ششم خرداد سال جاری آغاز شده و تا 22 همین ماه ادامه دارد و به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

علاقمندان در صورت دارا بودن شرایط فوق، می­ توانند با مراجعه به وبگاه بنیاد سعدی به نشانی: www.saadifoundation.ir ، برای ثبت نام اقدام کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید