آغاز ثبت نام در نخستین دوره «جایزه پژوهشیاری جواد موفقیان»

www.callforpapers.irنخستین «جایزه پژوهشیاری جواد موفقیان»، شهریورماه امسال به دانشجویان ممتاز دانشگاه شریف اعطا می‌شود و علاقه‌مندان تا 15 تیرماه فرصت دارند درخواست خود را به دبیرخانه‌ جایزه اعلام کنند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ به منظور جذب و انگیزش دانشجویان و پژوهشگران ممتاز جهت حضور و فعالیت موثر در مرکز تحقیقات فناوری‌های توانبخشی عصبی هوشمند جواد موفقیان و تلاش در راستای نیل به اهداف این مرکز، جایزه پژوهشیاری جواد موفقیان با حمایت این خیر نیک اندیش به دانشجویان برگزیده دوره‌های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه صنعتی شریف اعطا می‌شود.

جایزه پژوهشیاری جواد موفقیان شامل کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه پژوهشی است که برای یک دوره یک ساله به دانشجویان ممتاز که پروژه‌های تحصیلی آنها در راستای ماموریت و اهداف مرکز قرار دارد، اعطا می‌شود.

بر اساس این گزارش، در سال اول (سال تحصیلی 1395-1394)، تعداد جوایز پنج فقره و مبلغ آن برای هر دانشجو سالیانه، 120 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی و 50 میلیون ریال کمک هزینه پژوهشی خواهد بود.

همچنین، اعطای جایزه به دانشجویان کارشناسی ارشد برای سال دوم تحصیلی و به دانشجویان دکتری برای یک دوره یک ساله پس از تصویب پیشنهاد پژوهشی دکتری انجام می‌شود و در صورت عملکرد مناسب دانشجوی دکتری، درخواست تمدید جایزه برای یک دوره یک ساله دیگر قابل بررسی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان جهت ثبت نام در نخستین دوره جایزه پژوهشیاری جواد موفقیان باید تا 15 تیرماه امسال فرم درخواست را به دبیرخانه این جایزه به پست الکترونیکی mowafaghian-grants@sharif.ir ارسال کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید