برگزاری دوره آموزش آنلاین ثبت اختراع در حوزه فناوری نانو

http://sciblogs.co.nz/misc-ience/files/2011/09/Online-Education.jpgستاد توسعه نانو به منظور تسهیل در دسترسی به دوره های آموزشی اقدام به برگزاری دوره مجازی با عنوان “وبینار آموزشی” در زمینه بهره برداری و مدیریت محصول خدمات و ثبت اختراع در روز 27 دی ماه کرد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، ستاد توسعه فناوری نانو به منظور تسهیل دسترسی علاقه مندان فناوری نانو به امکانات آموزشی در نقاط مختلف کشور، برگزاری وبینارهای آموزشی تخصصی فناوری نانو را در دستور کار خود قرار داده است.

در این روش استاد موارد آموزشی را از طریق اینترنت به صورت تصویری ارائه می دهد و کاربران از طریق اینترنت این آموزشها را دریافت می کنند. تاکنون ستاد توسعه نانو اقدام به برگزاری وبینار آموزش فناوری نانو کرده است.

در این راستا اولین دوره وبینار آموزشی در زمینه کسب و کار در حوزه فناوری نانو با عنوان ” بهره برداری و مدیریت محصول خدمات و ثبت اختراع” با اهداف آشنایی با قوانین، شرایط و فضای کار کشور و نهادهای حامی فرایند ایده تا بازار در روز 27 دی ماه برگزار می شود.

از جمله موضوعات مطرح در این دوره آموزشی می توان به مواردی چون بهره برداری و مدیریت محصول، خدمات و ثبت اختراع، آشنایی با اصول و مبانی کارآفرینی و خلاقیت و چگونگی کسب مهارتهای لازم در شروع کسب و کار اشاره کرد.

متقاضیان برای شرکت در این دوره آموزشی از امروز تا 26 دی ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حضور در این وبینارها برای آن دسته از دانشجویانی که متقاضی دریافت حمایت تشویقی پایان نامه ‌های مبتنی بر فناوری نانو هستند، معادل شرکت در کارگاه های آموزشی همایشهای دانشجویی فناوری نانو محسوب خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید