دهمین نشست گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/دانشگاه صنعتی شریف، میزبان دهمین نشست گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری است که با حمایت معاونت سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دهمین نشست گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری، روز چهارشنبه دهم دی ماه سال‌ جاری در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

این نشست که چهارمین پنل تخصصی از سلسله نشست‌های گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری است به «بررسی قوانین و مقررات مرتبط با حوزه توسعه فناوری و مشکلات آنها: تاکید بر قانون مالکیت فکری و دانش بنیان» می پردازد و در آن صاحبنظران، اساتید دانشگاه و مدیران سیاستگذاری علم و فناوری بحث و تبادل‌نظر می‌کنند.

هدف این نشست‌ها، شبکه‌سازی در حوزه سیاستگذاری فناوری و نوآوری از طریق برگزاری سلسله نشستهای تخصصی در سه سطحِ پنل متخصصان؛ دانشجویان دکتری و دانشجویان کارشناسی ارشد است.

در سه ماه نخست اجرای طرح، تعداد 9 نشست برگزار شده است. در هر یک از سطوح این طرح، 9 نشست و در مجموع 27 نشست برگزار خواهد شد.

گفتنی است، طرح گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری که با ابتکار و حمایت معاونت سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و به همت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، از اول مهرماه سال جاری آغاز شده و تا خرداد ماه 1394، به مدت یک سال تحصیلی کامل، ادامه خواهد داشت.

دهمین نشست گفتمان مدیریت و سیاستگذاری فناوری و نوآوری از ساعت 17 تا 19 روز چهارشنبه 10 دی ماه 1393 در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید