فراخوان دومین جایزه علمی شهید دکتر علی‌محمدی

در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید عرصه جهاد علمی دکتر مسعود علی‌محمدی، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فراخوان دومین جایزه علمی این استاد شهید ویژه رساله‌های دکتری فیزیک داخل ایران را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: فراخوان دومین جایزه علمی شهید دکتر علی‌محمدی اعلام شد

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، دومین جایزه علمی دکتر علی‌محمدی توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و با همکاری انجمن فیزیک ایران خردادماه 1391 به رساله‌های دکتری که در سال‌های 1388الی 1390 مراحل دفاع را گذرانده باشند، اعطا می‌شود و برای ورود به مرحله داوری لازم است کارهای پژوهشی در دوره دکتری و رساله حاصل از آن به تشخیص استاد راهنما و حداقل ۲ عضو هیئت علمی دیگر با مرتبه استادیار به بالا به عنوان رساله ممتاز شناخته شده باشد.

در این فراخوان آمده است که نامزدی برای شرکت در این جایزه علمی باید بصورت کتبی توسط استاد راهنما با ذکر دلایل، مستندات مقاله‌ها و اطلاعات مربوط تا تاریخ 15فروردین ماه 1391 به دفتر معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی ارسال شود.

اعطای این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علی‌محمدی اولین دانش‌آموخته دکتری فیزیک داخل کشور و استاد شهید دانشگاه تهران و نقش مهم وی در ایجاد زیرساخت‌های تکمیلی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی انجام می‌شود و نخستین جایزه شهید دکتر علی‌محمدی اردیبهشت ماه 1390 اعطا شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://ipm.ac.ir مراجعه نمایند

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید