چهارمین شماره دوفصل‌نامه مطالعات اقتصاد اسلامی منتشر شد

 

http://www.callforpapers.ir/به همت دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) چهارمین شماره دو فصل‌نامه علمی ـ تخصصی مطالعات اقتصاد اسلامی منتشر شد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، در این شماره از مروری بر معیارهای عدالت اجتماعی و اقتصادی در تطبیق با چارچوب شریعت اسلام از دکتر حسین عیوضلو، گستره موضوع‌ شناختی در پژوهش‌های ناظر بر مباحث عدالت و توسعه به قلم دکتر عادل پیغامی ازجمله مقالات درج شده در چهارمین شماره دوفصل‌نامه علمی ـ تخصصی مطالعات اقتصاد اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) هستند.

تحلیل نحوه مواجهه با آثار خارجی منفی از منظر اقتصاد اسلامی از حجت الاسلام والمسلمین غلام‌رضا مصباحی‌مقدم، دکتر محمدجواد رضایی و مهدی موحدی بک‌نظر و بررسی اصول موضوعه رفتار مصرف کننده در اقتصاد اسلامی و اقتصاد متعارف از دکتر کیومرث سهیلی، دکتر محمدنقی نظرپور و سیدمیثم حسینیان از دیگر مقالات درج شده در این نشریه هستند.

حساب سرمایه‌گذاری ویژه راهکاری برای سود ثابت به قلم سجاد سیفلو، تأثیر بخش اعتباری قراردادی آموزه‌های اسلامی بر بخش واقعی اقتصاد از حسن آقا نظری و بررسی الگوهای سازماندهی نظام بانکی بدون ربا و پیشنهاد استفاده از روش‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر از دکتر روح‌الله ابوجعفری از دیگر مقالات درج شده در این نشریه هستند.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید