تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش «متالوژی و ریخته‌گری ایران»

http://www.callforpapers.ir/دبیر اجرایی دومین همایش بین‌المللی انجمن مهندسی متالوژی و انجمن علمی ریخته گری ایران از تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر حسن عبدالله‌پور با اعلام این خبر افزود: بر اساس درخواست بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران در خصوص تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات و تصمیم کمیته اجرایی همایش، مهلت ارسال چکیده مقالات از روز شنبه 25 خرداد ماه به مدت یک هفته تا اول تیرماه تمدید شد.

وی از تمام پژوهشگران دانشگاه‌ها و صنایع کشور که در مهلت قبلی موفق به ارسال چکیده فعالیتهای خود نشده‌اند، درخوست کرد، نتایج تحقیقاتی و علمی خود را برای ارائه در این همایش به صورت آنلاین از طریق سایت imes-congress.semnan.ac.ir به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

عبدالله پور، ریخته گری و انجماد فلزات، شکل دهی فلزات، جوشکاری و اتصال مواد، متالورژی پودر، مهندسی سطح و عملیات حرارتی، مواد نو، کامپوزیتها، نانو مواد و بیو مواد، استخراج فلزات، تهیه آلیاژها و سنتز مواد، مدل سازی و شبیه سازی فرآیندهای متالورژیکی، بررسی‌های غیر مخرب، مدیریت تولید و کیفیت و استانداردها، انرژی و چالش‌های آن در صنایع ریخته گری و متالورژیکی، بهداشت و ایمنی صنعتی و روش‌های حفظ محیط زیست و آموزش در حوزه مهندسی متالورژی و مواد را از محورهای این همایش دو روزه عنوان کرد.

به گفته وی، دومین همایش بین‌المللی مهندسی متالوژی و انجمن علمی ریخته گری ایران، هشتم و نهم آبان ماه امسال در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید