فراخوان ارسال آثار

جشنواره ملی نقد کتاب

اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) در نظر دارد با همکاری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی اولین جشنواره نقد کتاب رشته علم اطلاعات و دانش شناسی را در تاریخ ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۵ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر محسن حاجی زین العابدینی دبیر علمی جشنواره ضمن بیان اهمیت نقد و نقادی کتب منتشر شده عنوان کرد که از اهداف اصلی برگزاری جشنواره می توان به آسیب شناسی نشر کتاب در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی، کتاب سازی، جذابیت و یا عدم جذابیت آثار منتشر شده و ارتقا وضعیت نشر، ناشران و کیفیت نشر اشاره کرد. ایشان همچنین عنوان کردند در تلاشیم تا فرصتی برای دانشجویان و پژوهشگران فراهم شود تا بتوانند با بررسی کتب منتشره در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی منابع مهم را مشخص کرده و به ناشران در جهت بهبود کیفیت کتاب ها کمک کنند.
مهلت ارسال آثار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
زمان برگزاری جشنواره: ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۵

لازم به ذکر است که در حاشیه جشنواره کارگاه‌ها و نشست های علمی برای استفاده علاقه مندان برگزار خواهد شد. علاقه مندان به ارسال آثار و شرکت در جشنواره می توانند از طریق کانال های ارتباطی زیر با دبیرخانه همایش در ارتباط باشند:
آدرس دبیرخانه: تهران- دانشگاه شهید بهشتی- کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد دانشگاه شهید بهشتی- بخش دیجیتال
تلفن: ۰۹۱۹۸۲۹۸۰۴۶- ۰۲۱۲۹۹۰۳۲۰۴
ایمیل: uilisa2020@gmail.com
وب سایت: uilisa.ir

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید