جزئیات و آخرین تغییرات

آزمون Ph.d پزشکی

مسئول آزمون سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از تمدید مهلت مجدد ثبت نام در آزمون Ph.d (دکتری تخصصی) رشته‌های پزشکی،امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان و ارسال تمامی مدارک در این آزمون خبر داد.

دکتر مجید اکبری در گفت و گو با ایسنا،‌ با اعلام این مطلب اظهار کرد: داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون Ph.d  ( دکتری تخصصی) رشته‌های علوم پزشکی نشدند، امروز و فردا(دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ تیر ماه جاری) فرصت دارند با مراجعه به سایتwww.sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون دکترای تخصصی سال جاری ثبت نام کردند در این مهلت دو روزه می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند. همچنین تمامی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کردند باید در این مهلت تعیین شده مدارک خودشان را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

دکتر اکبری افزود: حدود  ۶۷۰۰ نفر در آزمون Ph.d  ( دکترای تخصصی) امسال ثبت نام کردند که در نهایت ۱۰۰۰ نفر پذیرفته خواهند شد.

مسؤل آزمون سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در یایان خاطر نشان کرد: آزمون Ph.d  ( دکتری تخصصی) رشته‌های علوم پزشکی سال ۹۵،‌ هفتم مرداد ماه جاری بصورت سراسری برگزار شد و نتایج نهایی این آزمون هفته اول شهریور اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این ثبت نام برای شرکت در آزمون  Ph.d (دکتری تخصصی) رشته‌های علوم پزشکی سال ۹۵، از تاریخ ۱۰ تا ۲۸ خرداد ماه انجام شده بود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید