یکسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های دولتی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تفاوت بین حقوق اساتید این دانشگاه با حقوق اساتید دانشگاه‌های دولتی، گفت: دانشگاه آزاد قصد دارد این تفاوت را طی یک برنامه ۵ ساله از بین ببرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر حمید میرزاده در مراسم بزرگداشت اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این که وضعیتی چون علم و دانش معیار فضیلت برای انسان‌ها نیست، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده ثابت شده است که اساتید و معلمان بیش از ۷۰ درصد بر دانش‌آموزان و دانشجویان تاثیرگذار هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با تاکید بر این که بین توسعه کشورها و میزان توانمندی بنیان‌های آموزشی آنها رابطه مستقیم وجود دارد، افزود: ما در دانشگاه آزاد اسلامی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است وظیفه داریم به قوه محرک دانشگاه که همان اساتید هستند بیشتر توجه کنیم و در این راستا برنامه‌های منسجمی در دانشگاه آزاد اسلامی دیده شده است.

میرزاده با اشاره به میزان حقوق اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: حقوق اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اساتیدی که در دانشگاه‌های دولتی تدریس می‌کنند، کمتر است و دانشگاه آزاد قصد دارد در برنامه‌ ۵ ساله خود این تفاوت را از بین ببرد.

وی افزود: از سال ۹۲ حقوق اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سالانه ۲۰ درصد افزایش یافته و این افزایش تا زمانی که تفاوت مذکور از بین برود ادامه خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان از اعطای وام مسکن به اساتید این دانشگاه خبر داد و گفت: اقداماتی در دست اجرا است و در صورتی که هیات امنا مرکزی موافقت کند قرار است از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی که در طرح شفا قراردارند، جهت ساخت مسکن برای اساتید متقاضی استفاده شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید